från slösare till ..

Jag tror faktist att jag blivit väldigt bra på att inte slösa pengar. Sitter å tittar på ett program på tv4 med en snubbe som förlorat 3 å en halv miljon.
Å jag kom på att jag faktist blivit bra med pengar. Visst kan man shoppa ibland, men absolut inte såna mängder som jag shoppade förut. Iofs jobbade jag på klädbutik, så varför skulle man inte shoppa då?
Men vissa gånger kunde det nog gå lite för långt och det var väldigt ofta som jag i smyg bar hem kläderna så att inte J skulle se :) .
Jag borde nog gå igenom mitt klädskåp snart igen å se vad ja har där. Sålde ju ganska mycke på loppis för ett tag senn men de va nog mest gamla kläder.

Det skall bli super roligt att få se Sophie Kinsellas Shopaholic på film ! Är helt beroende av böckerna och jag har läst alla som kommit ut på svenska å finska. Det finns nog flera på engelska men ja vill vänta på att dom kommer ut på sve/fin istället.

Här är en bild på Isla Fisher som "Becky"  i filmen Confessions af a Shopaholic som kommer att släppas i Finland 6 mars 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0