fredag igen..

Alla dagar känns för mig precis likadana, det skulle lika bra kunna vara måndag idag. Jag önskar så att ja hade ett jobb å gå till nu, eller nå annat vettigt å göra.
Jag hade fått nå slags paket till makuuni, måste ta mig dit idag å se efter va de e för nått. Paket e alltid skojiga..

Ikväll ska jag iaf se på Bride Wars som jag tror att kommer va superbra eftersom att den är med Anne Hathaway. Hon är nog en av mina favorit skådespelare. Som i Djävulen bär prada, som är en av dom bästa filmerna nånsin!
Äntligen har ja något att se framemot ikväll, kanske vi också fixar gurka, morot å blomkål med dipp. Finns det nå smarrigare?! Chipset får nog släng sig i väggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0