godmorgon :)

Såhär tidigt har jag inte stigit upp på en evighet! Hade min klocka att ringa på 7 imårse. Fast jag låg nog vaken enda från 6 för ja hade en sömnlös natt i natt. Men som tur e den över nu, och det betyder att nästa natt kommer att bli underbar.
J sover fortfarande, han har blivit lite förkyld så ja åkte själv till rådgivningen. Allt var bra idag så nu behöver jag inte åka dit förrän på tisdag.

Igår beställde jag nya kläder! Jess, å de va inte ens mamma kläder. Nope, helt vanliga. Å ett par helt underbara skor. Hoppas leveransen är snabb, nog för att jag inte kommer att kunna använda dem på länge men endå..
Undrar om jag kommer att gå ner till min normala vikt efteråt. Ja tror nog det. Har endå bara gått upp 8 kg nu under graviditeten men de kommer väll nog på nån kilo här på slutet. Men det e ju endå i minsta laget så antagligen får jag tillbaka min normal vikt snabbt.
ÅÅh, ja längtar så till att få börja träna igen, dans och bodycombat har jag saknat mest!


Nu väntar jag bara på att domhär underbara skorna ska dimpa ner i min postlåda..

Kommentarer
Postat av: Anna

ja jag förstår absolut syftet med det! men jag föredrar nog blandat ändå =)

2009-01-09 @ 16:15:46
URL: http://anna1988.blogg.se/
Postat av: Sara

halloj, hur känns det i magen, spännande? Måste bara fråga, varifrån beställde du dedär skorna? Antar att den sidan har ett och annat snyggt skopar.. :)

2009-01-15 @ 10:49:06
URL: http://www.bloggen.fi/Saray

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0