puhh..

Finns det nå tristare än att sitta hemma å bara vänta på att klockan ska gå.. Ska vara klockan 1 vid mödrapoli å jag har suttit å väntat på det senn 10 typ. Ja önskar så att ja hade ett jobb som ja kunde fixa hemifrån så att ja skulle ha nå vettigt å göra. Kanske jag ska bli författare å börja på en bok?! Tror inte att de sku bli nå succe..

Önskar att alla papper å sånt sku fixas nu så ja sku kuna få nå lön. Det suger ganska mycket att vara utan pengar. Å vem e inte utan pengar efter julen. Å jag som så sku vila shoppa på Asos rea, som ennu håller på i 4 dagar!

Nu ska jag nog springa ut å starta bilen så ja inte behöver köra till sjukhuset i en kall bil. Hoppas på goda nyheter nu. Annars vet man ju inte riktit vad som händer...

Kommentarer
Postat av: C

Lycka till! Hoppas det visar sig att allt e okej och att Aaron mår bra! Håller tummarna! Kram

2009-01-08 @ 12:45:56
URL: http://www.cinceelia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0