snart spricker det

Ungefär så känns min mage idag och igår. Den e så stor å hård så man får vara rädd när man ska böja sig eller sträcka på sig att den spricker. Den e också väldigt sjuk, om man rör den. Undrar om det ska vara så..
Aaron och jag kommer inte riktit överens jyst nu eftersom att han vill tynga ut fötterna under mina revben och jag vill sitta på stolen. Vi måste nog lära oss sammarbeta..
Om en halvtimme ska vi åka till rådgivningen (igen!!) det känns som om jag inte gör något annat.. Min blodtryck har vart ganska högt denhär veckan så då måste vi extra kontrollera..
Va skönt de ska bli senn när Aaron har komi då vi får åka ti rådgivningen med honom å allt inte bara handlar om mig..

Undrar om vi borde köpa en våg hit hem så jag får börja väga mej efter graviditeten å se om ja går ner alla kilon. Jag är lite emot att ha en våg hemma, man blir så viktfixerad..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oroa dig inte för extrakilon efter graviditeten, om du ammar försvinner allt på nån vecka! Bästa bantningskuren ever att ha en bebis fastklistad vid bröstet. :)

2009-01-23 @ 08:57:52
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0