dummer

Haha, jag var så säker på att lilla lammet spelar blinka lilla. Låter som det bara att lite snabbare. Måste säga att jag inte alls tänkte på Jesu lilla lamm, jag tror inte ens att jag kan rörelserna men moffa kan säkert så han får lära oss. :)

Inatt har vi haft en supernatt å imårse var vi ut på en promenad. Inte så länge kanske bara en 20 minuter men det var skönt. Så nu sover lillen skönt i sin vagga å vi försöker komma på nå att göra. Vi har redan plockat tvätt, tvättat och tömt diskmaskinen. Så nu finns det typ inget å göra. Förutom att vila.

Jag å J kom på idag att vi kunde bara göra en rövare å stick iväg nånstans å bo några år. Det sku vara roligt att få komma bort ett tag, fast jag vill nog bo här när Aaron blir så gammal att de blir dags för dagis å skola. Men vi får se vad vi hittar på. Kanske jag söker in till nån skola nånstans..



Kommentarer
Postat av: Faster

Jo Jennis, du har nog rätt att det spelade Blinka lilla. Men det är ju samma melodi och jag tyckte att det passade så bra då det nu var ett lamm.

2009-03-08 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0