tisdag

Helt sjukt vad dagarna bara flyger förbi ja har ju typ ennu helg jag. Å lilla Aaron han bara växer å växer. Han ryms inte mera i nå 50 eller 56 bodyn för att han är så lång. Så snabbt växer vår lilla beebis.
Jag drömde inatt att dom ringde från sjukhuset å sa att jag borde nog komma in å föda min andra bebis, för tydligen så hade jag då väntat två men den andra sku vara i magen lite längre. Så då måsta vi göra om en hel förlossning å så fick vi en väldigt stor å fet tjej. Å jag var så förstörd för jag förstod inte när jag skulle ha tid att ta hand om henne när jag hade Aaron. Tur att de bara var en dröm...

Igår var vi på en intervju med pyret till nå tv grej som handlar om unda föräldrar typ. Så då blir de inspelning nästa onsdag. Man måst ju börja tidigt om han ska bli en tv-stjärna :). hehe

Idag fick vi lite grejer som jag beställt från hm, så nu har vi sånhär fina kuddar som pryder våra soffor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0