trött

E riktit dåsig i huvudet jyst nu. Fick nog inte så jätte mycket sömn inatt för Aaron har gnällt lite hela tiden.
Han skriker inte men han gnäller som en hundvalp. De e ganska gulligt men man kan ju inte sova. Plus att jag har hb på 97 så man e ju int så värst pigg då heller.
Rådgivningstanten va å hälsa på oss så hon sa att vi ska testa rela droppar för Aarons mage så jag gav dom för några timmar senn. Får se om det hjälper nånting. Jag kan iaf int ta rela droppar för då blir min mage helt galen. Men kanske de int händer likadant me Aarons, hoppas de iaf.

Annars så har våra sovrutiner på nå sätt blivit konstigt när man steg upp så tidigt så nu har han int vart uppe nå på kvällen å han somna om nyss, så antagligen kommer han att vila vara uppe inatt då istället. Vilket glädjer mamma å pappa. Jess!
Nå, J vaknar ju knappt då han gråter. Å inatt så sa ja åt honom 3 gånger att han sku gå å byt blöja på Aaron å så svara han nog. Men tydligen i sömnen fö då ja blev riktit arg på att han int steg upp å börja rosk om honom så hadd han nog int hört nå tidigare..
Nu tänker jag gå å lägga mig en stund innan busen vaknar. Blev nog inte så mycket blogg idag. Kanske jag orkar med mera imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det tar säkert ett tag innan man har fått rätta rutiner & hoppas dropparna hjälper lillens mage! :) Jag & Gustav har en liten pressent åt Aaron, tänkte om vi sku sticka oss in om nån vecka, då vi båda e hemma från resorna, om det går bra för er? :)

2009-03-03 @ 09:47:24
URL: http://bloggen.fi/natalie
Postat av: Alexandra

Det är nog vanligt att de svänger på dygnet de små liven , men ge det en vecka eller två så blir det bättre. :) Och ta varje tillfälle du får att sooooooova på dagen.

2009-03-03 @ 10:29:30
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0