upptagen

Jaa, har nog varit lite upptagen här me pyret. Han var lite gnällig igår å inatt sov han ju kanske bara 3 timmar så idag har vi vart trötta. Å Aaron ha vila haa 100% uppmärksamhet hela dagen. Först trodd vi att han hadd feber men termometern visade int mera än 37,6. De bord väll ha vari över 38 för att vara feber.
Så nu e pappa å försöker natta Aaron för kanske 4 gången. Han har inte sovit på timmar å då han gör de så sover han typ 20 minuter.. Jag ska gå å se om dom behöver lite hjälp.. Hoppas vi får sova lite fler timmar inatt iaf :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi hade det likadant en period, men sen då vi hade Iris att sova mera på dagen så sov hon mycket bättre på natten. Hur knäppt det än låter så sover faktiskt bebisar bättre nattetid om de sovit bra dagtid! Då Iris var i samma ålder som Aaron så var hon aldrig uppe mer än 45 min före hon sov nästa tupplur. Så kanske det vore något att testa, och ju mer frisk luft de får dagtid desto bättre brukar nattsömnen bli. Nu blev det lite råddigt, men jag hoppas du förstod vad jag menade. :)Vad sägs om en promenad nästa vecka?

2009-03-13 @ 20:10:47
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0