Ett litet problem ..

Hade tänkt skriva dagen som rubrik idag men jag kom på att jag har ingen aning ifall det är måndag eller tisdag idag. Nåja, de spelar ju int så stor roll..
Lilla A ligger ute å sover gott å pappa åkte till jobbet..
Jag har en varm kaffe panna å nyaste plaza som väntar på mig i köket så jag ska nog krypa ner i soffan å mysa tills busen vaknar. Hade lite tänkt att man sku ha kuna sola lite idag men solen försvann nånstans!
Blev så glad när jag var till Nykarleby å köpe linsvätska för tanten i kassan va så gullig å jag fick tre flaskor för typ 17 euro. Där var jag brukar köpa i stan kostar en flaska 10. Så nu har jag ett lager på linsvätska, jee!

Busen har smakat på majs för första gången idag. Det tyckte han att var supergott! Fast de e de ju. De e ju så sött. Så nu äter han potatis, morot, blomkål, majs och risgröt. Undrar vad nästa nya grej ska vara ...


Vad tycker ni förrästen om höstens babuschka mode? (Personligen tycker jag inte ens om babuschka dockor så..)
En trend där rysk kultur möter parisisk elegans. Låter ju väldigt mysigt, men jag tror faktist att jag står över. Men ifall du är intresserad ska du satsa på att:

Mixa material av skinn, sammet och päls.
Skaffa en ryskinfluerad huvubonad
Använda accessoarer med tofsar, mynt och bollar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0