Grönt är skönt




Klicka jyst hem en sånhär bok från adlibris. Hoppas den är bra!
Pyret ligger och sover i vår säng å har det så skönt så jag ser till att internet shoppa lite. (Jag vet, jag ska sluta med det!)
Jag har faktist inte ens vart ut ur lägenheten på hela dan för J å A var ut en säng så att jag kunde städa lite å så har jag tvättat och lagat mat å sånt. Så nu när Arre vaknar så ska vi nog ta en promenad. Ska bli skönt! Pappa slutar först 10 idag så vi ska nog se på SATC ikväll. Stackars lillkille :P Han har nästan börjat tycka om potatis nu, lite grinar han bara när han äter.. Han e så gullig, fast typ hälften kommer ju nog ut å han ser ut som en liten gris efteråt. De är så sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0