Måndag

Mitt konto på facebook va tydligen inte tillgänglig så får väll skriva blogg då. Äshdå, jag som sku spana vad folk gjort under domhär senaste dagarna som jag legat å latat mig på villan :P

Vi har haft super skönt med sol å bad. Har faktist badat fler gånger å  Arre har också doppat sina små fötter i havet. Jag önskar att man kunde bo på villan men ingen annan lämnade dit nu å senn när J åker till jobbet så sku ja måsta vara där själv med Arre ganska länge å de vill jag inte ifall att något sku hända å jag skulle måst köra ensam med Arre å båten till hamnen. Så nu e vi hemma i skitiga lägenheten å imorgon får nog tvättmaskinen jobba på!

Annars har vi också skaffat ny bil. Den är inte alls lika fin som den förra men mera ekonomisk. Så det känns ju bra iaf. Såg en dodge vid hamnen, den var ganska häftig. En sånn kunde man ju ha faktist.. Haha, kanske nångång om 50 år..

Jag tror att Aaron kommer att bli en ganska vild liten kille. Han håller redan på å snurrar till magen direkt man lägger ner honom å benen sprattlar som bara denn.. Tror nog inte att de tar så längetills förrän han börjar ta sig fram.
Då får vi fixa lägenheten så den blir lite mera barnvänlig.. Eller så flytta (helst!).

Nu ska jag spendera lite kvalitetstid med J. Han har jobbat nu två nätter i rad å de känns som om man inte riktigt umgåts på en evighet. Gonatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kan ju ge en liten inki vink om att vårt hus kommer att vara ti salu/uthyres snart,om ni e flyttassjuka ;)

2009-06-29 @ 21:48:04
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0