Vart är vi påväg?

Nu har jag också det urvalsprovet avklarat. Känns bra, konstigt bara att först hade jag tänkt att jag egentligen inte brydde mig så mycket ifall jag inte slipper in för de finns ju annat å göra. Men jag vill nog in rätt så mycket faktist. Är rädd att ifall jag inte fortsätter studera snart så kommer jag aldrig att vilja göra det heller. Å jag vill ju ha en högskole examen. Men vi får se, lite spännande e de ju iaf..

Både igår och idag har Arreparre och jag vart super trötta. Det är nog pågrund av vädret. Men då de e så "kvaavt" och varmt så kan inte prinsen sova så bra där ute så han sover bara korta snuttar. Hoppas de blir bättre senn när det blir vanligt väder igen. Pappa e å spelar fotboll me ik samlaget (jag tror di kalla sig så) i regnet nu. Fast de är säkert ganska skönt fö de e ju så varmt..

Nu håller prinsen på att vakna så ska vi äta å bada å goosa tills han somnar till natten. Gonatt !


Omöjligt att få en bild utan dregel men de e ju också lite charmigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0