Sol ute

Vad härligt väder det är idag! Sitter här i pirilö å söker lite saker på nätet men ja hittar inte riktigt det jag söker efter. Ska nog gå ut å joina J och A i solen. A sover sött. Han har sovit ganska bra inatt men efter 6 så har han vart ganska gnällig. Han e alltid lite snorig på mårgonen, undrar vad det beror på. Vi har flyttat sängen från fönstret så de kan inte vara att de drar. Å jag har tvättat vädrat och dammsugit allt i hans säng så damm borde de inte heller vara.. Men de går över senn när han vaknat ordentligt.. Fast idag har han också dräglat som ett tok. Kanske det är tänder pågång men de låter lite knasigt för han e ju endå bara 2 ½ månad gammal. Lille busen, tänk att han endå e så stor redan! Han börjar ha lite kontroll över sina händer nu så han griper tag i mitt hår å drar å klöser mig i ansiktet. Haha, fast de e endå roligt att han gör nånting :)

Nu blir det sooooolen.. Ha en fin dag !

Kommentarer
Postat av: FAFFA

Tack för reklamen.

2009-05-09 @ 17:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0