Klockan är så lite

Och jag har redan druckit allt för mycket kaffe. Känns som om mitt huvu dunkar i tusen å att jag sku måst dricka 5 liter vatten. Borde kanske göra det också..
J åkte nyss till jobbet. Så vi har hela långa dagen för oss själva, igen.
Vi tar nog en lång länk mot kvällen tror jag bestämt.
Annars då? Jo, vi hade trevligt besök igår av både A och Lady N. Aaron är vild och galen här på golvet. Snurrar runt å fäktar med armarna. Han har börjat knipa mig jätte hårt på kinderna å brösten. De gör riktigt ont faktist.

Håller på söker upp en nu bilstol till oss. Nu med alla halare å alt börjar det vara väldigt trångt i den lilla. Någon som har något tips? En sånhär sku jag kanske helst vila skaffa;


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan varmt rekommendera Britax Secura :)

2009-10-08 @ 16:02:53
URL: http://www.bloggen.fi/Caspersmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0