Lååååångsamt

Fy, vad bloggen e slö idag! Tog mig säkert 10 minuter att logga in. Jobbigt när de nästan alltid är nånting som krånglar här på bloggen.. Mysigt tangentbord jag har också, full klottad med nån olja å helt äcklig. Tangentborde e ju lillens favorit så.

Det låter lite som nån av grannarna sku ha fest ikväll, för dom har massor med ljud och musik. A har vaknat två gånger redan för musiken hörs bäst i sovrummet. Klockan börjar ju nog endå vara så mycket att man kanske inte sku ha så mycket ljud mera. Påtal om grannar som har fest så var de nå andra grannar som söndra glasdörren där nere förra heljen. Shit, va rädd ja blev när de small till i trapphuset mitt på natten! Tur att J int jobba natt då som han gör idag och imorgon.



Hade lite skola idag å vår gulliga lärare hade plockat fram essies fall 09 kollektion av nagellacken som vi fick lacka med under tiden som hon prata. Helt underbart! Jag fick lacka mina naglar i fred å också vänta tills dom ordentligt hade torkat! När har man tid med sånt hemma? Aldrig!Så nu är mina naglar höst snygga med Essies mink muffs.
Börjar bli väldigt trött så jag tror jag får börja avrunda för idag. Dom har lax på lunch vi AE imorgon men jag har int hittat någon som sku vara sugen att gå på lunch.. Nå, det ser vi då!
Gonatt alla!

Här e samma Mink muffs men med Essies Matte about you som gör nagellacket matt. Vilket gillar ni mest? Jag måste nog säga att jag tycker mera om när det glänser. Men det beror ju också förstås på vilken färg man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0