Varför måste man sova?

Jaa, man klarar ju sig väldigt bra utan att göra det. Tycker ju vår lilla buse iaf. Nå inatt har vi sovit liite bättre. Men överlag så har han vaknat ca 5-6 gånger per natt och skrikit i snart en vecka. Huhhu, det är ganska nervpåtagande.. Och han är nog jätte trött men hans kropp ställer sig upp på alla fyra och börjar gunga fram å tillbaka.. Stackars sötnos. Men det kanske bara är en fas ska vi hoppas..

Igår blev jag lite crazy här på datorn å började shoppa en massa. Så nya skor, linser, tröjor, strumpbyxor, halsduk är påväg hem till mig så småningom! jess. Hade också beställt en skit fin jacka men den var alltför stor så den får åka tillbaks idag med posten. Synd, men sånt är livet. Kanske jag hittar en fin jacka då vi åker till hesa!

En av dom fina tröjorna som är påväg hem till mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0