EFTER PÅSKEN ..

Blir det städning. Har cleanat upp här hemma i flera timmar sålänge pyret sovit. Han sover ennu så jag la mig i soffan med pizza och datorn. Fy vad livet kan va skönt ibland!

Denhär påsken har gått ut på mycket jobb och praktik. Och lite festande blev det också. 
Fick håra att det är synd om Aaron för att han inte fick påsk godis. Jag tycker dock inte att det är synd om mitt ett åriga lilla barn som inte får äta godis? Vad tycker ni? När började era barn äta godis?

Jag borde få fixat en ny bloggdesign men jag har ingen tid eller lust. Kanske jag har någon att fixa det för mig. Senn blir det att flytta till landet imårgon när min familj åker till Åbo för min lillebrors transplantation. Hoppas, ber och önskar att allt ska gå så bra som det bara kan!

Nu skulle det vara bra med lite nya bilder men som alla vet är jag lite dålig på att komma ihåg att fota. Men här kommer en påsk bild från vår utegångskväll på underbaraste Cecilia.




Skulle nog egentligen ha en bild på mig också men C kunde inte fota fast hon försökte två gånger :P

Kommentarer
Postat av: C

Men det e ju bara bra att han int gör det! Socker e ju dåligt, speciellt för tänderna.. Jag tycker iaf det e bra att bebisar inte äter socker, nog hinner dom med det när dom e äldre. Alvar dissar också socker. Haha, fin bild, gud vad jag lyser upp i mörkret, tur att jag inte hade endast en vit bh under :D Joo ses på fredag!

2010-04-06 @ 14:23:06
URL: http://cinceelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0