HÄR HÄNDER DET SAKER OCH TING..

Sitter och kaffar mitt i BYGGDAMMET! Fy fasiken vad man börjar bli led på allt smuts och massor med grejer överallt! Men idag har dom målat allt och tapeterna kom också jyst. Synd bara att de inte är vi som kommer att bo här sedan när allt blir klart och fint. Crap!

Senn blev jag ju också färdig Kosmetikrådgivare igår! Grattis till oss alla på klassen. Synd att det är över, vi har haft så kul tillsammans å man har lärt sig mycket nytt av att vara en så blandad grpp med olika erfarenheter.

Sedan fick jag också jobb till hösten. Så från augusti kommer jag att vara vikarierande lärare på Kosmetolog vid Optima. Det ska bli väldigt roligt att få jobba inom det som man är utbildad och att få göra det man brinner för. Också kommer ju detta bli en väldigt stor utmaning för mig men jag kommer nog klara det galant!

Annat då?  Jo, imårgon åker vi ner till Åbo för att hälsa på lillebror och äta hotellfrukost ;) Loove it!


Nu blir det stäääädning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0