VÄRSTA MORGONEN EVER

Hm. Vi vaknade 05:45 av att busen kissat på sig. Vi tog upp honom ur sängen och jag tog av honom blöjan. Då kissade han i vår säng också.Så steg vi upp grälade lite för att jag var så trött när jag jobbat kväll igår. J åkte till jobbet och vi lämnade å äta frukost. Busen bajsar ett stort lass som går ungefär ner till fötterna å hela ryggen. Vi går till "badrumet" som är ungefär ett tvättfat och wc jyst nu. Jag lägger på vattnet på varmt å låter det rinna för det tar sålänge förrän det blir varmt. Försöker få av bajsbyxorna nåsånär smidigt medan Aaron försöker nå med sin fot till vattnet vilket han gör tillsist då vattnet är KOKHETT! Så blev det massa skrik å hysteri. När vi blivit klara med det så kryper han upp i en kökslåda å kastar sig bakåt med huvet i golvet. Senn ringer jag och avbokar min arbetshälsovårds tid och bokar barnläkar tid till Aaron för att hans lungor skrålar så. När jag lagt på kommer Aaron i racer fart å slår mig i läppen med en kloss så den spricker.

Dagen kan ju bara inte bli värre.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch då :/ Hoppas dagen blev bättre iallafall!

2010-04-15 @ 17:52:09
Postat av: Jenny

oj hjälp så dramatiskt!! =O

2010-04-21 @ 22:00:07
URL: http://tindla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0