SUNDAY

Uttråkad som bara den. Jag känner så att jag vill ha ett nytt jobb! Något nytt och spännande att hålla på med. Så sku man få lite variation på dagarna å så..
Synd att det jobbet jag skulle ha velat ha, for före jag ens hade hunnit söka. Hade vart perfekt!
Idag har vi inga planer, alla är lediga. Så vi kanske åker iväg någonstans eller går ut på promenad. 
Ikväll skulle det nog passa att baka lite gott bröd, kanske semlor?
Vi hade ju tänkt åka till Tampere och hälsa på min kära familj men J hade magont i fredags å dom hade haft kräksjukan på jobbet så det ville vi ju förstås inte föra till min lillebror. Han e så duktig som orkar kämpa och hålla humöret uppe! Hoppas han orkar lite till nu så ska det nog bli bra! 
Nu sitter Arreparre och dricker lite mjölk, det tycker han att e super gott!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: jessica

men ååh så söt han ääär! :D

2010-01-27 @ 19:20:15
URL: http://pezsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0