WHAT TO DO DO DO

Gomorgon! Fast man kanske borde säga förmiddag iaf för vår del. Jag tror vi har börjat tillfriskna lite idag så nu sku det vara roligt att hitta på nått skoj. Hmm jaha vad?
Lillpyret tycker iaf att de sku va skoj ifall vi sökte efter nått gott från kylskåpet ;)



Jag vill att Lady N ska svara på mitt mess för henne saknar vi ju lite! Annars börja jag ju läsa på dendär LA Candy, skit bra!


Jag blev så arg imårse då jag läste tidningen om folk som kommenterat om att homosexuella får ge blod. Alltså WTF?! Det var typ en insändare som regelbundet gav blod men nu tänkte han sluta ifall homosexuella sku få ge blod för enligt honom/henne så var det liksom bara trams. Alltså ursäkta? Är inte homosexuella människor? E inte deras blod värt något? Ifall man e sjuk så tror jag nog inte att det spelar så stor roll vems blodet är och vad personen har för läggning bara man får blod så att man klarar sig! Jag blir så arg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0