GODMORGON ALLA

Här har vi vaknat redam lite över 6 av Jacobs larm. Sköntskönt! Jag som hade hoppats på att få sova till 7 iaf både för min och pyrets skull. Men sådär är det ibland.
Har fortfarande inte fått i mig nån frukost. Pågrund av att jag inte har lust att laga nån. Gröt? Nää. Frukostflingor? Har tröttnat på dem. Smörgås? Ifall någon fixar den åt mig..
Snart kastar jag på mig kläder å tar pyret under armen å går på cafe för att få latte med en god smörgås. Det låter egentligen som en väldigt god idee.

Vad brukar du äta till fukost?





Ha en fin dag alla!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Iris äter havregrynsgröt och lite frukt till efterrätt. Jag brukar äta av samma gröt, 2 kokta ägg och naturell A+ yoghurt med bär ur frysen. 2 glas vatten med mina vitaminer och fiskleverolja till. Jag brukar alltid plocka undan i köket på kvällen så är det trevligare att vakna och äta frukost. Tända ljus, lie trevlig musik och vips börjar man se fram emot frukosten :)

2010-03-03 @ 11:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0