Här går det framåt

Det börjar nog märkas på lilla busen att han int e nån liten beebis mera. Nu kan han redan vända sig från magen till rygg tibakas. Så nu måste man nog kolla efter vart man lämnar honom för han kommer nog efter rullandes.. Senn när han ligger på mage så kan han lyfta upp hela överkroppen eller baken. Men inte båda samtidigt ennu, kanske snart.

Igår var vi på introduktion av babysim. Så på måndag så blir det premiär i bassängen för lillen. Jag tror att det kommer att vara en succe! Jätte roligt ska det iaf bli. Måste bara hitta simbrallor åt honom. För dom var slut på lindex..


Annars så har jag kommit på världens idee för att pigga upp lillebror. Men jag ska berätta det för honom före jag berättar åt er. Å jag tror vi åker å besöker honom imårgon. Joni sku väll sova över hos honom ikväll, jag skulle så gärna vilja göra det också men det fungerar inte riktigt, kan ju inte ta med Arreparre dit heller...


Jag har noll bilder på datorn nu för J har fixat å trixat med den lite. Måste hitta kamera laddaren.. återkommer senare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0