Shopping humör


Fick jyst bort betalat alla räkningar för denhär månaden. Skönt att man ändå lämnade med lite kvar på kontot, det händer ju inte så ofta då jag har en tendens att slösa bort alla överlopps pengar på internet shopping. Pyret ligger å sover med pappa som varit på nattskift. Han hade lite feber igår ( A alltså) å han verkar lite snuvig å spydde upp ganska mycke slemm igår så jag tror inte att det blir någon babysim för honom idag. Tyvärr, vi som hadd sett framemot det så länge. Men när vattnet är så varmt å alla bebisar e ovanför ytan så smittar allt jätte snabbt. Plus att det är ju inte bra att motionera när man e sjuk. så..

Det är riktigt storm regn väder idag så jag har så lust att shoppa höst kläder. Vad ska man satsa på i höst då? Jo, jag kommer iaf satsa på mysiga stickade kläder å knästrumpor. Nu behövs bara ett hus med knarrigt trägolv, stora fönster å en soffa där jag kan sitta med stickade kläder å mysiga sockor å dricka te..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0