Trött redan

Jag vet faktist inte riktigt vad klockan är jyst nu men jag skulle gärna gå å lägga mig till natten redan.. Vi hade en konstig natt inatt för A sku ha mat redan klockan 2 å jag var så trött så jag somnade medan han åt så han somnade ju senn han å när han var färdig så en å en halv timme fter vaknade jag å märkte att han låg å sov brever mig.. Så en halv 6 vakna han igen av magknip (han fick ju int rapa nå då dumma mamma somna så..) Så då åt han igen å så somna jag pånytt! Så vakna jag 7 igen å då fick jag gå runt å försöka få honom å rapa.. Haha, så tog pappa över en stund å jag fick sova. Så när han väckte mig när han sku gå ti jobbe hade han fixat färdigt frukost till mig. sötnos, sånt blir man glad av!

Nu har jag städat lite, städat hela As byrå med kläder å rensat bort massor med för små kläder. Hittade en massa andra fina saker vi glömt bort att använda, hoppas dom passar ennu så han sku kunna använda dom en gång eller två endå..

Annars så har jag spanat efter en vit sommarklänning ett tag nu å äntligen hitta jag en fin på nelly.
Hoppas att den sku komma till fredagen så jag kan ha den på Mirjams dop.
Visst snygg ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0