Grattis alla pappor!

Idag är det Jacobs första farsdag å här sitter jag ensam på jobbet. Inga kunder, jyst nu iaf.
Har vart lite slö här på bloggen. Skolan tar upp lite mer tid än vad jag hade tänkt, så har jag jobbat en del å lillbusen har blivit så sprallig! Han kryper i fullfart å man får springa efter honom hela tiden. Han stiger också upp nu själv med hjälp av stöd (dock kan han inte ta sig ner vilket resulterar i ett stort pladask å mycket gråt) och han har fått sin första tand! Hur länge har vi inte väntat på den? Typ senn han var 2 månader å började drägla floder.

Till helgen ska busen å pappa sova sin första natt ensam. Hoppas det går bra!
Nu ska jag fortsätta jobba å efter det blir det farsdags middag i sundby!

Ha en underbar dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0