HONEY I'M HOME



Kom hem redan sent igår kväll men jag har haft lite fullt upp idag med att packa upp allt. Gick lite crazy där tillsist på lördagen å shoppade lite för mycket. Nåja, jag fick ju iaf mina JIMMY CHOOS! Nån annan som lyckades få tag på ett par? Försökte via webben ett tag men det var helt värdelöst så då fick jag bege mig mot folkmassorna.. Gick inte så bra först eftersom att folk hade köat för att få armband som man slapp med in till området med skorna men senare lyckades jag få tag på ett par, utan armband!

Kauneus & terveys mässan var sådär. Hade förväntat mig lite mer av den professionella sidan. Men nog var det helt kul. Senn va de ju också Mode och Bröllops mässa så det fanns nog att se på..


En sånhär kunde man ju åka till kyrkan med då..

 

C och A på hotellets bar..

Noolan hade tagit sig till mode mässans modeshow.

Vårt hotellrum..

 

Nu ska jag se på Desperata husfruar å dricka te. Ha en bra kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0