Måndag . .

 

 

 

 



Veckorna har blivit mycket tyngre och går väldigt mycket långsammare nu när man har skola å lite jobb också.. Shiiit, jag som sku vara ledig imårgon å nu måste jag endå gå till jobbet på morgonen. Nu börjar det kännas av lite att man aldrig nästan får umgås med Jacob mera. Vi möts vi dörren å de e som typ där då. För när han kommer hem ikväll kommer jag nog sova sött. Surt men sant. Blir väll bättre längre fram..

Jag kom på att det är ett tag senn ni fått se nå bilder på oss så här har ni;



(Elsa har fixat lillens hår lite)

 

Bilderna blir lite grumliga, men det är för att jag tagit dom med min Iphone. Har massor med bilder på kameran också om jag skulle orka gräva fram den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0