SOL INNE SOL UTE

E på suveränt humör idag! Synd bara att jag e på jobb å slutar först 4. Har riktigt lust att gå på lång promenad med mina myskillar men det får vänta..
Har haft riktigt fart på här på jobbet. Det som brukar ta mig 3 ½ timme tog idag bara lite på 2.. Så jag har hunnit dricka kaffe i lugn å ro å nu när jag absolut inte har nå att göra så kommer det inte heller några kunder.. Säkert för att butikerna har söndags öppet. Nåå, skönt att det nångång kan vara lungt också!!

Jag har en fråga till er alla mammor som läser min blogg! Hur sover era små barn? Vi har så problem för Aaron somnar i sin säng en 8 tiden men senn på natten typ 3-4 så vaknar han å jag tar upp honom ur sängen.. Så försöker jag amma honom typ från båda sidorna men det fungerar inte så bra å senn försöker jag få honom att sova pånytt så bara gråter han å vrider på sig å hoppar i sängen enda tills jag gått upp å fixat välling. Efter det somnar han om pånytt. Men ska man måsta stig upp på nätterna å fixa välling för det har jag ju inte riktigt lust med?

Inatt sov han bättre enda till 6 å så steg vi upp då, så ingen välling inatt alltså. Fast jag tror ju inte att det håller i sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0