VILKET RAMBAMBULA

Nu börjar det kännas lite som att man sku vilja sätt på STOP å bara vara! Dagarna går hur snabbt som helst, nätterna får man vaka och tvätthögen bara växer och växer. Hjälp!
Kanske det inte var en så bra ide att börja studera, jobba på samma gång som busen e så liten.
Jag hinner ingenting mera. Inte ta det lungt å bara leka å läsa böcker med Aaron så som jag skulle vilja.
Men jag tog väldigt lite jobbtimmar till nästa månad. Bara man orkar denhär tillslut....

Nu är det nästan kväll redan, känns som morgon ennu. J cyklade iväg till jobbet för vår bil startade inte igen. Han slutar först inatt så får se vad vi hittar på. Jag är bara så trött! Å imorgon blir det jobb, jag morgon å J kväll. Väldigt roligt..

Här är lite bilder från dagarna som gått

Jag som kemist, nice

Busen har äntligen kommit på vad man ska göra med pottan. Förvara saker i såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0