BÄSTA BETJÄNINGEN

Jag blev så överraskad å glad så jag tänkte att jag måste berätta om detta för er också. Som dom flesta vet så använder jag ju kontaktlinser och brukar beställa dom från Lensway. Nu hade jag beställt linser därifrån igen men när jag skulle använda andra paret så var det något fel på lisen, den bara skava och tog sjukt. Så efter ett tag när jag tvättat den och allt så tog jag en till och det var samma sak. Så jag mejlade Lensway och frågade vad jag skall göra. Dom svarade på mitt mejl direkt och ville ha kundnummer och sånt och vips vad har jag på mattan nästa morgon när posten kom. Jo ett par nya linser! På riktigt, super bra servis! Också överlag när man beställer så får man linserna jätte fort, och mycket billigare än hos optiker!

Ifall du blev sugen så slipper du till Lensway här.


Brukar du beställa linser på nätet?


Kommentarer
Postat av: F A N C Y

Svar. Ja visst finns där en del snyggt =)



Allt bra med dig?

2010-02-19 @ 21:53:21
URL: http://fanzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0