HEHE..

Har som fått tusen såndän blogg awards där man ska skriva saker om sig själv å skicka vidare.. Tyvärr Ladies så har jag inte riktigt haft tid. Nästa gång ska jag försöka vara lite mera engagerad :)

Vet ni va? Vi har fårr flytta tibaks till stan! JIHUU! Så igår kväll istället för att bara sitta och göra inget i skogen så gick jag å lillbusen på stan. Jag älskar att gå å titta på saker. Eller bara hämta välling från butiken.. Allt man kan köpa e kul. (öhh? va har jag fått för fel?)

Så köpte vi lite nya kläder ti pyret från Halpa-Halli. Dom har nog di bästa baby kläderna! Dom har såndär spark byxor med socka, nivet. Å dom är sååå bra för annars trillar ju sockorna bara av! Å vi har tusen par av dom å dom håller hur bra som helst och kostar typ 3.95. Ett måste i en babygarderob!


Annars sitter jag å dricker kaffe å njuter av lugnet. Vi vaknade redan lite över 6 idag å så bada vi på morgonen också för att de e så skönt! Så har mommo,moffa å busen morbror vart på besök. Aaron blev så glad när han fick se mobbo, de va ju en stund senn sist..

Så idag tvättar vi tvätt och städar tror jag faktist.. Det tar aldrig slut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0