INREDA?

Efter att ha läst ett antal inrednings bloggar fick jag väldigt stor lust att inreda här hemma!
Så de kanske jag börjar på med nu sålänge busen sover. Fast jag behöver vit färg för jag vill måla om busens säng vit. Fast den är ju rätt snygg färg redan, sådär ljust trä. Kanske den får va så.. Men vad ska jag annars göra? Vet ni vad jag hatar? Vår GULA fondvägg i sovrummet. Kanske jag skulle måla om den? Hmmm..
Iaf får skötbordet ryka för den använder vi aldrig mera, men va ska man förvara blöjor? Någon som har nå bra tips?



Den var söt, var kan man få tag på en sånn? Dom säljer ju iofs detdär märket på blossom men jag har inte sett nån blöj påse :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0