YRVÄDRET

Sitter å tittar när lillbusen drar ner alla böcker från bokhyllan. Orkar inte göra något för säger jag åt honom så går han bort å så får jag plocka upp dem igen så går han dit igen.. Så låt honom dra ner hela skiten så finns det inget mera att dra ner. Bra jag!

Jag har glömt min kamera i sundby å det blir så värdelösa bilder med iphonen men ja ska försöka få en måttligt bra bild på pyret idag. För han har lärt sig å gå helt själv med sin vagn. Iofs kanske han sku ha lärt sig det redan för länge sedan men den har ju vart här i stan. Å bra det för han har lite svårt med vilken sida man ska stiga upp å ta i sig på. Så då tar han i fel veg å så ramlar hela vagnen å pojken. Stackarn..

Igår köpte jag ett nytt läppstift. Bara ett Maybelline men det som är det bästa var ju att den var på rea för 4e. Super bra med butiker där alla har noll koll på trend färger för dendär färgen är ju vårens hetaste färg! NICE! (Kanske dom borde anställa mig. höhö)




Röda läppar väcker alltid starka känslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0