JULLOV

Gott nytt år på er allihopa! Som ni kanske har sett så har min blogg vart på jullov. Helt ofrivilligt faktist för jag har absolut inte haft nå tid för bloggning. Tyvärr.. Men nu är jag tillbaka!  

Har ni några nyårs löften? Inte jag, för jag håller dom endå inte och jag kan inte ens komma på ett vettigt löfte så.. Kanske träna mera, men de sku jag nog göra ifall jag hade lite mera tid.

Så Aarons första jul var nog helt perfekt! Vi fick fira den med hela familjen och vi hade super mysigt. Busen fick massor med paket och vi också! Helt underbart.

Men nu jyst så e vi alla förkylda och jag å Lillen e jätte snoriga så vi har int riktigt lattjolajban här hemma.. Så nu när jag äntligen får lite egen tid så ska jag se på The City! 

Här kommer lite julbilder




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0