SÖTNOS

Sussar sött i sin säng nu.. Han har blivit lite jobbigare att få å somna på senaste tiden å de drar ut till 9-10 tiden också.. Nå idag var det väll nog för att han somnade i bilen då vi åkte hem från butiken å vaknade upp halv 7.. Hoppas att det går över för jag gillar verkligen då han går å sova 8 på kvällen. Då hinner man pusta ut å göra något skoj eller plugga..

J e på tennis men borde komma hem snart. Jag ska fixa något att äta tills det tror jag. Annars så blir det en spännande dag imårgon med jobb intervju å allt. Wish me good luck ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Du har en blogger Award. Kolla bloggen min så fattar du :)

2010-01-27 @ 18:59:12
URL: http://annikahelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0