TJINGELING

Fredag idag vilket är oerhört skönt för det betyder att det är Ashtanga Yoga som gäller ikväll! Tyvärr blir det ingen ledig helg för jag jobbar lördag men söndagen skall bli desto bättre för vi e alla lediga!

Igår var det franska prov som gällde. Jag hade verkligen inte satsat som jag borde, blev lite besviken på mig själv. Men såhär ligger det till, Jag behöver Nina för att kunna lära mig franska och hon e på andra sidan potten å lever loppan! Men fick iaf 7+ vilket e godkänt så det kan va få va bra så.


Nu kan vi alla hoppas på att min familj skulle få komma hem till heljen eller iaf början av nästa vecka. Har inte sett dom senn i Julas å det börjar kännas som det sku vara eeevigheter senn!




Snygga brills va?! (Gammal bild!) Har riktigt lust att shoppa idag men har inte så mycket extra pengar. Ska jag shoppa endå? Jag menar pengar hit å dit nog har man endå råd med lite nya kläder :)


Kommentarer
Postat av: C

Hej på dig!



Jag har gett dig en award!

Kika in på min blogg :)



/Cissi

2010-01-29 @ 13:47:15
URL: http://www.cinceelia.blogspot.com
Postat av: Maaku

MIN brillor :)

2010-02-05 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0