VÄNTAR PÅ IKVÄLL

Då ska jag å Aaron krypa in under filtar å se på Let's Dance! Det kommer bli så mysigt. Fast Aaron kommer väll somna som alla män när dom måste se på Let's Dance? Minns ifjol när jag sku se på det den 20 februari. Men efter 5 minuter fick vi istället åka iväg till BB. Det var nog mycket roligare faktist. Jag som försökte lura J att jag inte alls hade ont och käkade banan. Men det gick ju inte så värst bra. Å tur att vi åkte inn för efter att vi hade vart inne typ en timme gick ju vattnet å då sku man ju int ha vela vara hemma eller i bilen :) haha.

Nejnu blir lillkillen lite arg. Det är dags för hans gröt å sedan bastu! Vad skönt de ska bli, har vart så kallt idag!



Mitt favorit par Elin Kling och Daniel da Silva

Kommentarer
Postat av: Nina

Om jag sku vara Aaron sku jag hålla mig vaken. E ju inte alla som får privilegiet att ligga under samma filt som dig och kolla Let's Dance ;) puss!!

2010-01-16 @ 17:39:23
Postat av: C

Uppdatering tack :)Men kanske ni har fuillt upp med att planera kalas.. Vilket datum tänkt ni fira? Jag kommer hem på torsdag och åker tillbaka på fredag så då tänkte jag komma in å hälsa på födelsedagsbarnet :)

2010-01-18 @ 13:55:04
Postat av: C

haha, jag är före min tid. Det är ju januari nu, inte februari :D Hälsningar från en bortkollad Cissi

2010-01-20 @ 18:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0