HAR JAG BLIVIT GALEN?

Jag har inte handlat något på denhär veckan (förutom lite på cdon.com men de var inte till mig) och det börjar märkas! Idag ville jag köpa en tröja på Halpa Halli! En liknande fanns också på Code och dom kostar samma. Men den på Code hade lite kortare ärmar å det är lite minus. Jag känner på mig att jag kommer smyga mellan hyllorna vid Halpa-Halli imorgon å rycka åt mig tröjan å springa till kassan. Ifall jag inte säger åt Jacob att beslagta mitt kort. Fast jag har ju extra ;)

Har blivit lite sugen på att måla golvet här hemma vitt. Jag älskar vitt målat trägolv! Det sku passa suveränt å på samma gång sku man kunna stryka över gula väggen också.




Snyggt! Bilden är från google.


Nu ska jag äta äpple och mysa! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0